luni, 18 august 2014

Președinta Norvegiei

Cristian Diaconescu, unul dintre (mult prea) puținii oameni de bun simț din politica românească, a părăsit PMP, pășind pe drumul deschis de Preda și Papahagi. Disoluția acestui mic partid, clarificată și de criticile dure ale EBei la adresa blondei vopsite din Buzău, este aproape de finalizare și certifică eșecul întreprinderii politice a lui Traian Băsescu: ultima și cea mai dură lovitură - care îmi aduce aminte de celebra fabulă a lui La Fontaine. Acolo, leul bătrân, devenit neputincios, este lovit de toate animalele, inclusiv de măgar - el îi spune acestuia că: toți ce sunt pe lume, c-o moarte sunt datori, ”dar eu, lovit de tine, mor azi de două ori.”

Să primești ultima lovitură de la o arivistă, incompetentă și incultă... Dar ca să fim drepți, Traiane, o cam meriți, nu-i așa? Că doar tu ai adus ”sânge proaspăt” în politica românească, te-ai dus cu capul înainte pentru toate matracucile - și acum îți iei binemeritatul șut în fund.

Cât despre blondină, nefericita visează să devină președinte. Mă tem, din comportamentul ei politic, adunat peste ani, că fata nu are toate țiglele pe casă (am avut părerea asta și despre mangafaua florală liberală și nu am greșit). Oricum, o asigur, că, în viața asta, mai mult de ”președintă a Norvegiei” (vorba proastei în cauză - la emisiunea veche a lui Turcică), nu are cum să ajungă.

Niciun comentariu: