miercuri, 20 august 2014

Adio Traian! Adio Basescu!

Te-am susținut de fiecarea dată, te-am votat de fiecare dată, pentru că te-am considerat omul politic care putea moderniza România și care putea consolida Justiția. Ai făcut parțial aceste lucruri și cred, în continuare, că ai fost cel mai talentat om politic al României postdecembriste. Ai fost... 

Nu credeam însă că singura ta moștenire va fi disoluția Dreptei. Nu credeam că ești atât de slab în fața unei Dalile blonde. Traiane, părul l-ai pierdut demult, așa că ce anume ți-a luat puterea și cum? Mai bine zis, cum de ți-ai pierdut mințile? Zici că îți place echipa PMP? Fără Diaconescu, Papahagi, Oprea, Baconschi? Nu te-ai senilizat înainte de vreme? Pentru proasta asta, Traiane, i-ai îndepărtat pe toți de tine? Pentru asta a fost ”adio PD, adio PDL?” Pentru o cocotă politică ai șters pe jos cu bietul Diaconescu? Pentru asta ți-ai lăsat propria fiică să arate ridicol? Pasiune jenantă sau șantaj - cu schelete în dulap

Dreapta este la pământ, Traiane, și mare parte din vină își aparține. Nu-l mai critica pe Ponta, pentru că aproape tot ce ai făcut în ultima vreme l-a ajutat (cred că, din păcate, pot vorbi deja la trecut, ante factum) pe acest plagiator mincinos și penibil să devină președinte al României.

Ți-ai arătat slăbiciunea și îți termini mandatul urât, Traiane. Nu mă dezic de susținerea pe care ți-am arătat-o, consider că a fost atitudinea corectă, în timp. Istoria va ști să selecteze și să menționeze deciziile bune ale mandatului tău. Dar nu te înșela că mai însemni ceva în politică. Spui că PMP va avea un cuvânt greu de spus? Îmi vine să mă tăvălesc de râs. Pare că ți-ai pierdut complet simțul politic, atât de ascuțit altădată.

Nu Traiane, nu te amăgi. Te-au părăsit toți și mulți au făcut-o motivat. Pe blonda arogantă nu o va vota nimeni, iar tu nu mai contezi politic. Poți să-i cumperi o insulă din falimentara Grecie și s-o proclami președinta ta. A noastră, a celor de Dreapta, nu va fi niciodată. Noi vom căuta un om puternic - dacă se va găsi - pentru a-l susține. Momentan, eu mizez pe MONICA MACOVEI.

4 comentarii:

Paul Slayer Grigoriu spunea...

Problema Monicai Macovei - una dintre ele, dar mare rau - e urmatoarea:

http://www.lgbt-ep.eu/about/members/

Mihail Albisteanu spunea...

Da, știu și evident că am mari rețineri. Deși pare că în ultima vreme a intrat în silenzio stampa, pe chestiune, nu mă bazez pe asta... Este, într-adevăr, o problemă foarte mare. Dar, pe românește zis, pe cine naiba să votez? :( Măcar dacă s-ar ocupa să țină Justiția în viață...

Paul Slayer Grigoriu spunea...

In alta ordine de idei, se pare ca presedintele insista sa confirme cele scrise de tine. Acum s-a apucat sa-i ameninte voalat pe cei de la Gazeta Sporturilor pentru ca si-au "permis" sa publice dovezi despre frauda facuta de Udrea la Gala Bute.

Mihail Albisteanu spunea...

Bietul de el.... Oricum - candidatura Lenuței în locul lui Cristi Diaconescu este un cadou frumos pentru Macovei. Eu nu știu cum își închipuie Băse că electoratul lui dur va vota Lenuța și nu Macovei.