luni, 14 aprilie 2014

Apărătoarea moralității

și a demnității - în PSD. Amenințata doamnă Firea. Eu nu pot decât să reiau ceea ce am spus acum câteva luni:


Să mai amintim faptul că cinstita (iarăși) ”doamnă” este la bază o femeie simplă din Moldova. Consuma mult, dar nu era pretențioasă la felurile de mâncare. Două feluri erau de bază: felul principal de la Haznaua Varanului, pe care și-l disputa cu colegii din ”trust”, iar mai înainte de asta, încă un fel, din care comsuma la metru - dar nu pot să dau detalii, că mă amendează ... B.N.R. - ul.

Nu știu ce-o mai amenință pe ”doamna” - poate chiar, odată cu vârsta, dacă micul baschetbalist oligofren nu ajunge totuși președinte, să devină o femeie morală. Că, deocamdată, este de ”moravuri”.

De altfel, cum era de așteptat, ea îi acuză pe alții de ceea ce face ea:

http://www.mediafax.ro/cultura-media/firea-obligata-la-o-amenda-de-1-000-de-lei-intr-un-proces-cu-iorga-ameninta-si-ea-cu-justitia-11435472

Râde hârb de oală spartă:

15 aprilie, 19:09 -  Firea vorbește de ”fetele agramate ale lui Băsescu”, după ce cu exact 2 minute înainte spusese: ”eu și soțul meu nu avem scheleți în dulap.” No comment stimată ”doamnă” și la multe ”succesuri”. Deși, cu Lucian Bolcaș ca avocat - avocatul tuturor rataților politic (nu știu de ce, fără legătură, îmi vine în gând expresia - ”libarcă nesătulă”) succesul chiar este îndoielnic.

Niciun comentariu: