vineri, 20 septembrie 2013

O poreclă face "carieră"...

Deseori, pe acest blog, am vorbit despre "Haznaua 3" - exprimare care îmi aparţine (o folosesc de multă vreme în mediul virtual şi nu am văzut s-o mai fi folosit şi altcineva). Nu este nicidecum o categorisire cu care mă mândresc, ci doar expresia furiei mele, dar şi a neputinţei, în faţa zicerilor unor mincinoşi patentaţi ca Badea, Gîdea şi compania. Am fost însă, extrem de amuzat, aseară, urmărind "Naşul TV", să aud cum mi se fură "patentul". Atenţia mi-a fost captată iniţial de Radu Moraru, care a vorbit despre "latrina 3" - şi m-am gândit că este o potrivire interesantă. A urmat însă emisiunea lui Cartianu - "Cronica de noapte", unde, realizatorul, în mod vehement, s-a referit de cel puţin 3 ori la postul varanului cu exprimarea: "Haznaua 3" (părea încântat s-o folosească). Domnilor, nu vă cer drepturi de autor: folosiţi-o cât vreţi, cât de des se poate.. :)

Niciun comentariu: