vineri, 28 septembrie 2012

Mă întreb

Până unde poate merge ipocrizia şi proasta creştere la Haznaua 3. Acum, corifeii naţiunii (nu-i mai amintesc, că mi-e prea scârbă) l-au mai slăbit pe Băsescu şi se iau de MRU şi de Ponta. Pe Băsescu l-am mai "apărat", dar acum, ce să fac? Şă mă apuc să scriu de bine şi de ăştialalţi doi? Cam greu...  Aş semnala însă existenţa unui animal periculos. Nu unul sălbatic, nu este vorba despre urs. Ci de un porc domestic, care grohăie măscări la ordinul stăpânului său securist.. Sau hocheist? Sau turnător? Încă nu m-am lămurit. Fosta preşedintă a Camerei a făcut greşeala să accepte să vorbească telefonic, pe post, la Haznaua 3. Ca urmare, amintitul PORC, zis şi PAM (adică porc analist militar) a călcat-o în picioare pe respectiva, în cel mai abject mod cu putină (bănuiesc că numai ce trecuse pe la casierie şi era în vână). Puţin mă interesează dacă persoana a "furat" in(conştient - ă) votul din septembrie trecut. Nici un bărbat care se respectă nu se adresează unei femei în modul în care a făcut-o acel care, cu ani în urmă, când nu grohăia pe la Haznale pe bani mulţi, părea chiar un băiat de bun simţ şi de viitor - pentru că porcii nu sunt deloc proşti. Băiatul acela, pe care îl suspectam chiar de educaţie şi de maniere, s-a transformat într-un bădăran sadea. Evident, nu mă refer la amfitrionul emisiunii, grohacul cu nume de călău, pentru că ăla e prost ca noaptea şi incult cât încape.


În altă ordine de idei (dar tot legat de ipocrizie) caricatura aceea de preşedinte al tuturor francezilor (căruia nu-i poţi pune o armă în mână, că sigur împuşcă pe cineva - eeei, unde ne eşti Adriane, cu mâna ta sigură...) este altfel extrem de belicos. A cerut din nou (de data asta la ONU) intervenţie militară în Siria - exact ca încrezutul său predecesor - şi a declarat că "implicarea Iranului în Siria este inacceptabilă". Evident, acceptabilă este doar implicarea Franţei, SUA şi a Marii Britanii...

Niciun comentariu: