luni, 19 martie 2012

Băsescu minte, Băsescu minte, Băsescu minte luminată...

Desigur, preşedintele minte, spunând adevărul. Stenograma este reală. Acolo apare că el i-ar fi propus lui Ponta să fie premier. Evident, totul era o băşcălie, dar în stenograme nu apar şi ironiile, rictusurile, făcutul cu ochiul. Asta presupune că ele au în vedere lucruri serioase. Or, dl. Băsescu nu este serios. Ceea ce a făcut el este o mică golăneală de port, ce denotă, zic eu, şi o oarecare doză de infantilism. El ştia foarte bine că discuţia va fi stenografiată şi că putea folosi oricând stenograma, aşa cum a şi făcut aseară, la emisiunea lui Cristoiu, pentru a "dovedi" că are cele mai bune intenţii faţă de opoziţie. În nici un caz aşa ceva nu se face într-un mediu politic civilizat. Iar eu unul m-am cam plictisit de sforăriile domnului Băsescu şi cred că am tot dreptul să spun asta, căci nu sunt vreun antenist, ci unul care l-a votat cu drag şi spor, pe unde a apucat. Adevărul nu este că Ponta ar fi refuzat mandatul, pe 6 februarie 2012; adevărul este cel anunţat de preşedintele Băsescu la TVR, în februarie 2011, când a spus că nu poate da ţara pe mâna unui "copilot" şi că în mandatul său, Ponta nu va fi premier. Adevărul este că MRU era cel demult desemnat, încă din 2011, aşa cum a şi declarat preşedintele la învestirea noului guvern.

Din păcate, nici prezidenţiabilul USL nu-mi inspiră nici o încredere. Dacă va fi ales de popor, mă tem că Parlamentul îl va învesti în lipsă, căci el are o adevărată fobie faţă de Legislativ - mai puţin când trece, lunar, pe la casieria instituţiei.

Părerea mea este şi a domnului Adrian Năstase:
http://ro.stiri.yahoo.com/ion-iliescu-despre-dezvaluirea-lui-traian-basescu-o-092047213.html

Niciun comentariu: